هدفمندترین هتل‌های جهان+عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1392
بازدید : 1991
نویسنده : بهنام خیری

هتل داینتری
این هتل که در قدیمی ترین جنگل های استوایی جهان قرار دارد تنها دارای 15 ویلا است که با الهام از هنرهای بومی همین منطقه ساخته شده اند.

از فناوری های بهینه سازی انرژی در این هتل، می توان استفاده از انرژی خورشیدی و لامپ های کم مصرف را نام برد. هر کدام از ویلاهای هتل دارای یک بالکن شیشه ای خصوصی است که مسافر در آن احساس راحتی می کند.
این هتل در فعالیت های اکوتوریسمی برای محافظت از گیاهان موجود در طبیعت ، رودخانه، و جنگل ها شرکت می کند.هتل داینتری همچنین با اداره گلخانه استرالیا همکاری می کند و از قوانین توریستی بین المللی که توسط اتحادیه جهانی حفاظت از محیط زیست، سازمان جهانی گردشگری، و انجمن بین المللی اکوتوریسم وضع شده، تبعیت می کند. 
هتل پارک چمبل
این هتل پارک در واقع نمایشگاه فناوری های حفاظت از محیط زیست مانند اکوسیستم صخره های مرجانی در جزیره است. هتل تفریحی علاوه بر مجهز بودن به سیستم انرژی خورشیدی، دارای مزارعی است که با آب باران آبیاری می شوند، و ازصابون های ارگانیک، هنرهای بومی آفریقا، و هنرهای دستی هم در فضای داخلی این هتل استفاده شده است.
شهرت این هتل پارک به دلیل داشتن سالم ترین اکوسیستم صخره های آبی در شرق آفریقا است. پارک این هتل مجهز به منطقه حفاظت شده صخره های مرجانی، منطقه حفاظت شده جنگلی، منطقه حفاظت شده حیوانات در معرض خطر، مرکز آموزشی برای بازدیدکنندگان، مسیرهای گردشگری طبیعی، و آثار تاریخی است.  

هتل الکساندر
قدمت این هتل بیش از صد سال است که تعمیرات زیادی را برای ادامه بقای خود متحمل شده است. الکساندر یک هتل کربن خنثی است و جایزه کلید سبز(برچسب تاسیسات گردشگری بین المللی سازگار با محیط زیست) را برده است.
از ویژگی های این هتل می توان به کف ضد آلرژی آن و همچنین بوفه صبحانه کاملا ارگانیک اشاره کرد. اکثر انسان ها به گرد و غبار و مواد دیگر حساسیت دارند، کف این هتل از موادی ساخته شده که آلرژی شما را شدت نمی دهد و راحت تر می توانید نفس بکشید. از این هتل به عنوان گالری هنری برای ارائه مبلمان کلاسیک دانمارکی و هنر مدرن استفاده می شود.
هتل آدرر آملال
هتل در دامنه کوه بنا شده است و مشرف به زندگی دشوار و پر شور کویر است. این هتل 39 اتاقه فاقد نیروی الکتریسیته است و اتاق های آن را با شمع های مومی روشن نگه می دارند. برای پخت تمامی وعده های غذایی از محصولات ارگانیک استفاده می شود. این هتل به سبب اینکه در منطقه ای بیابانی و آب و هوایی خشک قرار دارد از سیستم طبیعی تهویه هوا برخوردار است.
این امر باعث کاهش مصرف انرژی شده و همچنین میزان مصرف کربن را به صفر رسانده است. از فناوری بیوگازو همچنین آب باران های بهاره در این هتل استفاده می شود. غذاهای باقیمانده کمپوست می شوند و بیشتر مواد به کار رفته در ساختمان هتل قابل تجزیه هستند. 
هتل مزرعه کلورادو
این هتل دارای اتاق های مجهزی برای کوهنوردان و اسکی بازان است و از طرفداران سرسخت محیط زیست به شمار می رود. هتل، جایزه آژانس محافطت از محیط زیست را به دلیل محافظت تاریخی و توسعه فعالیت محیط زیستی خود ، از آن خود کرد. مساحت این هتل 5 هزار آکر است، اما ساختمان هتل تنها 8 آکر مساحت دارد و از بقیه این مساحت برای محافظت از حیات وحش غیر بومی استفاده می شود. گرمای ساختمان هایی که در مزرعه قرار دارند، از طریق انرژی گرمایی زمین تامین می شود تا اتلاف انرژی را کاهش دهد.
در این هتل مزرعه از فلاش توالت هایی با امکان تنظیم میزان آب مصرفی و لامپ های فلورسنت استفاده شده است. تمام رستوران های موجود در این محل از محصولات ارگانیک و تجدیدپذیر و گیاهان و دام هایی که خودِ هتل آنها را پرورش داده ، استفاده می کنند. رومیزی های رستوران ها برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی هر سه روز یکبار عوض می شوند.

هتل تپه مرغ مینا
مسئولان هتل تپه مرغ مینا توانستند  در طی 15 سال قوانین تجدیدپذیر را در هتل خود عملی و چندین جایزه را از آن خود کنند. از جمله این جوایز می توان به مدرک جهانی سبز و جایزه اکسپرس آمریکا نام برد. این هتل مجهز به سیستم انرژی خورشیدی، سیستم آبیاری با آب باران، سیستم طبیعی تهویه هوا، تجزیه فاضلاب به صورت بی هوازی، و استخرهایی با غلظت پایین کلر است.
در باغ های این بنا از آفت کش ها یا حشره کش ها استفاده نمی شود و تا جایی که امکان دارد محصولات ارگانیک را به کار می برند. این هتل همچنین در موارد نیاز زباله های خود را بازیافت می کند تا آنها را دوباره مورد استفاده قرار دهد.

هتل استراتونز
دیدن این هتل زیبا در واقع سیر کردن در یک منطقه باصفا است. ترکیب زیبا و نفسگیر مناطق حفاظت شده پرندگان با مسیرهای جنگلی و سواحل زیبای نورفولک شمالی نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. یکی از دلایل شهرت استراتونز سیستم انرژی کارآمد است که هتل به خدمت گرفته است.
استراتونزاولین هتل در انگلستان است که جایزه کوئینز را به خاطر"عملکرد عالی زیست محیطی" به نام خود ثبت کرد. در این هتل از محصولات محلی و ارگانیک برای افزایش حفاظت از محیط زیست و زمین استفاده می شود. فعالیت هایی از قبیل پیاده روی، دو آهسته، و بازیافت مواد هم در استراتونز برگزار می شود.

هتل گایا ناپا
اولین هتلی است که موفق به دریافت مدرک مدیریت در مصرف انرژی و طراحی محیط زیست در جهان شده است. داشتن این مدرک بدین معنی است که ساختمان قوانین مربوط به حفاظت از محیط زیست را رعایت می کند. همه مصالح و مواد به کار رفته در این هتل از چوب و مورد تایید انجمن  نظارت برجنگل می باشد. فرش های هتل هم از مواد بازیافتی ساخته شده اند. لامپ های استوانه ای خورشیدی نور مورد نیاز هتل را فراهم می آورند و از محصولات ارگانیک در رستوران ها استفاده می شود.
هتل دره و چشمه آب معدنی گایا ناپا توانسته مصرف آب خود را با استفاده از تکنیک های جدید از جمله فلاش توالت و تصفیه آب استخرهای پرورش ماهی کوی، تا 40 درصد کاهش دهد. از دیگر خصوصیات این هتل می توان به سیستم انرژی کارآمد، پنجره های دو جداره ای که انرژی را کمتر هدر می دهند، سقف رفلکس، وجود سطل های تفکیکی زباله در همه اتاق ها و در کل هتل، و مخزن حجیم صابون برای کاهش بسته بندی های پلاستیکی صابون و شامپو، اشاره کرد.

هتل سونوا فوشی
این هتل به دلیل فعالیت های سازگار با محیط زیست خود جوایز زیادی را از آن خود کرده است. به طور مثال چند سال پیاپی جایزه سبز هتل های تفریحی مالدیو را از رییس جمهور این کشور دریافت کرد. این هتل گسترش  گلخانه ها را در سال 2008 تا 50 درصد کاهش داد و در سال 2010 به طور کامل کربن خنثی شد.
از فعالیت های این هتل می توان به افزایش سیستم انرژی کارآمد، کاهش تولید زباله، جلوگیری از پخش سم های مضر در محیط زیست و حفاظت از محیط جزیره نام برد. هتل از سیستم طبیعی تهویه هوا و لامپ های کم مصرف برخوردار است. آب استخرهای هتل هم از تصفیه آب دریا و همچنین آب باران تامین می شود. درضمن کلیه وسایل و مبلمان داخلی آن هم از مواد بازیافتی محلی ساخته شده است.




:: موضوعات مرتبط: هتل , مطالب جالب , هدفمندترین هتل‌های جهان+عکس , ,
:: برچسب‌ها: هدفمندترین , هتل , سبز , جهان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


http://s5.picofile.com/file/8120487342/ads486_veres_ir09.gif
با سلام وب سایتی که در پیش روی دارید وب سایتی است تحت عنوان گروه معماری خانه طرح این وبسایت تلاش میکند جهت سهولت هر چه بهتر و ارتباط مستقیم با مشتریان در سر تا سر کشور خدماتی متمایز در راستای کاری خود ارائه دهد جهت هر گونه مشاوره ، طراحی معماری ، نقشه کشی ، سه بعدی سازی معماری ، شیت بندی معماری ، طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی نمای ساختمان و طراحی خانه دوبلکس با شماره 09300010555 تماس حاصل فرمایید .

بهترین شهر برای پایتخت شدن کدام شهر ؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خانه طرح و آدرس khanetarh.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 862
بازدید کل : 933143
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید